Delegowanie pracownika – co należy wiedzieć

Mnóstwo spółek w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd służbowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy które nas wiążą. By dowiedzieć się wszelkich potrzebnych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uświadomienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.